Ga je graag goed voorbereid op pad of heb je toch nog een paar vragen over jullie verblijf op onze camping? Geen probleem, we sommen hieronder de meest gestelde vragen met plezier voor jullie op.
Staat je antwoord er niet tussen? Geen probleem, neem gerust even contact met ons op.
Algemeen
Zijn huisdieren toegestaan?
Jazeker, huisdieren zijn bij ons van harte welkom .
Voor de kampeerplaatsen zijn er maximaal 2 huisdieren toegestaan en voor de chalets maximaal 1 huisdier.
Op het kampeerterrein is het verplicht de huisdieren aangelijnd te houden. Het is niet toegestaan de hond(en) uit te laten op het kampeerterrein.
Let op! Bij reserveren dien je aan te geven dat je met een huisdier komt, niet op alle kampeerplaatsen of in alle accommodaties zijn huisdieren toegestaan!
Let op! Honden uit categorie 1 en 2 zijn helaas niet toegestaan, uitzonderingen slechts in overleg en na strikte goedkeuring.
Is er WIFI op de camping?
In de directe omgeving van de receptie, de cafetaria en het terras kan je gratis gebruik maken van WIFI. Hier kan je dus zorgeloos je mails of social media checken, berichtjes sturen en ontvangen of de omgeving alvast online verkennen.
Kan je de elektrische auto opladen?
Jazeker, de camping heeft twee oplaadpunten voor de elektrische auto op het terrein. Deze werken met de meest gangbare laadpassen.
Let op! Het is niet toegestaan de auto op te laden op de kampeerplaats of aan de chalet.
Is bezoek toegestaan?
Het is toegestaan dagbezoek te ontvangen op de camping (tussen 10:00 en 20:00).
Let op! Bezoek altijd melden bij de receptie, hier kunnen kosten aan verbonden zijn.
Is barbecuen toegestaan?
Jazeker! In een erkende barbecue (gas of houtskool) op poten.
Elektrisch barbecuen is niet toegestaan.
Bij de chalet is het niet toegestaan de barbecue OP het terras OF tegen de chalet te plaatsen, deze kan in de tuin voor de chalet geplaatst worden.
Hoeveel ampere elektriciteit is er op de kampeerplaats?
Onze kampeerplaatsen zijn standaard voorzien van 6 ampere stroom.
Het is mogelijk – tegen betaling – een upgrade naar 10 ampere te doen, dit kan je aangeven bij het reserveren.
Hoe werken de douches?
De douches werken op een muntstuk van 50 eurocent voor 5 minuten. Deze kunnen ingewisseld worden bij de receptie tijdens openingstijden.
Met 50 eurocent kan je 5 minuten douchen en 1 minuut pauzeren (binnen deze pauzetijd kan je de douche opnieuw starten – na 1 minuut gaat de douche ervan uit dat je klaar bent). Na de douchebeurt, gaat de douche in sper/blokkade en is het niet mogelijk een nieuwe douchebeurt te starten tot de timer weer afgelopen is.
Zo zorgen we er samen voor dat iedereen kan genieten van een warme douche.
Is het water drinkbaar op het park?
Al het water uit de kranen op het park is leidingwater.
Wij adviseren echter flessenwater te drinken vanwege het – soms – hoge chloorgehalte in het leidingwater.
Is het maken van een kampvuur toegestaan?
Nee, dit is – vanwege onze ligging in het dal – helaas niet toegestaan.
Aankomst en vertrek
Vanaf hoe laat kan je aankomen?
Kampeerplaatsen kunnen inchecken vanaf 14:00.
Chalets kunnen inchecken vanaf 15:00.
Hoe laat moet je vertrekken?
De uitchecktijd is 11:00.
Tot hoe laat kan je inchecken?
Inchecken kan zondag tot donderdag tot uiterlijk 18:00.
Vrijdag en zaterdag is het mogelijk in te checken tot 20:00 (mits gereserveerd).
Reserveren
Hoe werkt reserveren?
Reserveren kan via het boekingsformulier op onze website, kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op!
Het is helaas niet mogelijk telefonisch te reserveren.
Op welke plaats of in welke chalet ga ik verblijven?
Als je niet met voorkeur hebt geboekt (dat wil zeggen dat je géén voorkeurskosten hebt betaald) zal jouw plaats-of chaletnummer pas definitief bekend zijn bij aankomst.
Bij het reserveren is het mogelijk een voorkeursplaats aan te geven.
Is het mogelijk een voorkeursplaats te reserveren?
Dat is mogelijk! Dit kan je aangeven in de laatste stap van het reserveren. Je vinkt dan de optie “Voorkeursplaats” aan en geeft dan bij de opmerkingen aan om welke plaats het gaat.
Indien de plaats niet beschikbaar is, laten we dat uiteraard altijd weten.
Let op! Naast elkaar staan; is ook een voorkeur.
Waarom moet ik een kenteken opgeven?
Jouw kenteken hebben we nodig voor de kentekenherkenning van de slagboom.
Mijn kenteken is veranderd, wat nu?
Dat is geen probleem! Je kan je kenteken eenvoudig zelf aanpassen via jouw klantenportaal, of neem even contact met ons op.
Moet je een voorschot betalen?
Is je aankomst later dan 30 dagen na reserveren? Dan betaal je 50 procent bij reservering en 50 procent 30 dagen voor aankomst.
Is je aankomst binnen 30 dagen na reserveren? Dan dient het volledige bedrag betaald te worden bij reserveren.
Let op! In sommige gevallen of periodes kunnen andere betaaltermijnen gehanteerd worden.